close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חופה מסורתית להשכרה עבור החתונה

מערכת שורשי שבט, תשפב12/01/2022

כל האופציות של חופה מסורתית להשכרה הן כשרות ובנויות על פי ההנחיות המדויקות למטרה זו

תגיות:
צילום: freepik
כאשר בני זוג מחליטים לא להתחתן באולם, או בגן אירועים אלא בחצר הבית, בחוף הים, בטבע, או במקומות ייחודיים אחרים, הם שוכרים את כל הציוד מחברת קייטרינג, אשר מחזיקה במחסנים שלה את כל הפריטים הנחוצים למטרה זו.

חופה מסורתית עבור החתונה
הקטע המרגש ביותר במסיבת החתונה הוא החופה. בני הזוג נרגשים מאד וכל הקהל עוטף אותם בהמון אהבה. זו הסיבה
צילום: freepik
שבני הזוג מקדישים חשיבה רבה לנושא חופה מסורתית להשכרה לפני האירוע הגדול והם בוחנים כמה וכמה אופציות.

במקרים רבים לבני הזוג יש חלום אשר קשור לנראות של החופה ולכן הם מספרים על כך למארגני האירוע כדי לבדוק את קיים דגם מסוג זה. בסיס החופה הוא נייד או נייח ויש בו ארבעה עמודי במבוק חסונים ועל החלק העליון שלהם מחברים את הבד העליון שכולל רקמה עם פסוקים המותאמים לחופה כמו "תדבק לשוני לחכי אם לא אזכרך אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי".

חופה מבדי טול
אופציה נוספת היא השכרת חופות ולהציב חופה נייחת של ארבעה במבוקים ועל כל אחד מהם לחבר טולים בהירים, לבן, אפרסק או גוונים אחרת שמוסיפים תחושה של אצילות בכל המרחב. את הטולים מותחים מצד לצד, או מקפלים אותם באופן מרשים. בין הבדים אפשר להצמיד קישוטים דקורטיביים יפהפיים כמו פרחים טריים הקשורים בזרים של זני פרחים שבחרו החתן והכלה והם צמודים לבדי הטול במקומות שונים, רק בחלק העליון, בכל ארבע הפאות וכך הפרחים מעשירים את הבדים ויוצרים נראות חלומית.

חופה מבדים ייחודיים
העובדה שמדובר בחתונה יהודית הופכת את כל הטקס ליוצא דופן ולכן אפשר לקבל חופה מסורתית להשכרה אשר תפורה מבדים מיוחדים וחגיגיים המתאימים לחופה, עם נצנצים ונראות שלא רואים בכל יום.

כל האופציות של חופה מסורתית להשכרה הן כשרות ובנויות על פי ההנחיות המדויקות למטרה זו. חופות רבות נערכות על במה וכך כל הציבור יכול לראות את מהלך החופה כיוון שהם קצת גבוהים יותר. הבמה היא מספיק גדולה וכך עומדים עליה הרב ושני העדים ובהמשך החתן והכלה, הוריהם וגם קרובי משפחה נוספים שהם הקרובים ביותר.

הכניסה לחופה
כדי להוסיף נופך מיוחד לחופה, מכינים שביל של בד ייעודי לכניסה לחופה, בדרך כלל הוא בצבע לבן והוא מרשים ביותר. החתן והוריו והכלה והוריה הולכים על השביל עד שהם מגיעים לכיוון החופה. לא אחת מקשטים הילדים את השביל עם עלי כותרת של ורדים בגוון אדום והמראה הכללי הוא מרהיב.

האווירה המשפחתית החמימה מקבל ביטוי במחיאות הכפיים, בדמעות של אושר, בשירה של כל הקהל עם הזמר, או עם השיר שמושמע ברקע וההתרגשות מגיעה לשיאים עם שבירת הכוס. כל המתח של החודשים האחרונים נשבר ברגע אחד כל כך חשוב וזה הזמן להכיר בעובדה שיש זוג נשוי והחגיגה רק מתחילה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה